2010. május 14., péntek

Lassan világgá megyek:)

Elszomorító, hogy mennyire nem megy a suli és hogy a tanárok mennyire arra hajtanak, hogy minél kevesebb hallgatónak legyenek meg a vizsgái. nem értem, hogy miért csinálják ezt... lead a tanár egy anyagot előadáson, vizsgán meg a kérdéseknek közük sincs ahhoz az anyaghoz... a csoportból első körben 13embernek lett meg.
Párkapcsolatom is egyre jobban elszomorító. ha egyáltalán párkapcsolatnak lehet nevezni. megértem azokat a srácokat, akiknek a barátnői lukat beszélnek az ember hasába, hogy azokra a lányokra nem figyelnek, de kicsit már-már bosszantó, hogy bejelentem előre, hogy elmegyek valamikor majd bulizni, utána meg azt mondja a srác, hogy mert én eltitkolom. holott csak ennyire nem figyel rám. nem tudom, hogy mi értelme van az egésznek. azt se tudom már én se, h miért pocsékolom rá az időmet, mikor fiatalabb nem leszek.
Mindig rájövök, hogy szörnyű az élet, de csak meg kell látni mindenben a jót:)

xOxO

1 megjegyzés:

  1. Szia,
    ha még működik a blogod, akkor írj már a szollosigyorgy@gmail.com-ra egyet, kérdezni szeretnék régi, 2005-ös blogbejegyzés kapcsán..már ha akkor Te blogoltál ezen a blogcímen..ez a sok blog szó..blogonyultá teszi az írást :)
    szia.

    VálaszTörlés