2010. június 23., szerda

szerda van. már csak n-1 (n=4) napot kell aludni, h 24 legyek. tudom, h a kor nem mindegy, de kezdem magam öregnek érezni. wáá. se diplomám nincs még, se rendes kapcsolatom, rendes alatt mst a fél évnél régebbit értem. néha úgy érzem, h ebben az életben még a kilincset sem értem el.
magas a vérnyomásom pár napja. szombaton egyenesen halálfélelmem volt. nagyon durva volt, nem kívánom senkinek. egész szombat du-t anyukámmal töltöttem, de az egészből kb csak 10% rémlik. csak pillanatok. hogy kb merre jártunk. mert annyira rosszul voltam. emlékszem, h az volt az érzésem, h nekem ott kampec van, az orromat törölgettem, mert olyan érzésem volt, h vérzik. és ez az érzés megmaradt szombat óta. habár hétfőn kicsit módosult, mert hétfőn azt éreztem, mint ha hátulról szorongatná valaki a nyakamat, kaptam levegőt, csak mint ha nem jutott volna el az agyamig. léccives, mindenki vigyázzon magára!!!:)

xOxO

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése