2010. június 13., vasárnap

Enikő rám szólt, hogy ideje lenne írnom, 2 hete nem írtam:D puszillak Enikő:)

Vasárnap van. az előző heti vgt megint nem sikerült, most szerdán fogok menni belőle hatodszor. fantasztikus lesz. volt 5kérdés, írtam mindre, tanultam is rá lelkiismeretesen. bementem utána megnézni a dolgozatot, a tanár kinyitotta a könyvet, hogy mit kellett volna leírnom, hát azt írtam le, tényleg!!, kérdezem, h miért nem kaptam rá pontot, mert ő nem erre gondolt... elkezdtem vele vitázni, azt mondta, h ha ad rá max. fél pontot, akkor sem mehetek már ezek után vizsgázni. jaaa, amúgy fél pont sok, mert 3ponttól lehet menni szóbelizni:) ha tanultam rá, ha nem, akkor se mehettem szóbelizni. ehhez szóljon valaki:D
Lent voltam balatonfüreden:) olyan szép a tó. imádom. vacsiztunk a tóparton, kézen fogva sétáltunk, idilli volt az egész. este csillagokat néztünk:) persze, azért nem ennyire szép az egész, mert át lettem verve:D le csalt a nyaralójukba, hogy csak 2en leszünk, a szülei talán lejönnek, de sokáig dolgoznak, és későn már nem indulnak el, szóval biztosan csak 2en leszünk. hát nem így volt. nemszeretem, mikor így beledobnak rögtön a mély vízbe, persze jó érzés, h be akart mutatni nekik:) de olyan fura volt:D

xOxO

1 megjegyzés: